Sociální sítě
V dnešní době rozhodně není pravda, že na ně chodí hlavně mladá generace, protože se stačí podívat na takový Facebook. Samozřejmě záleží na tom, kdo je naší cílovou skupinou lidí, protože na ni bychom měli cílit, aby naše působení na internetu přineslo nové zákazníky. Samozřejmě může sloužit také k udržení těch stávajících. Na sociálních sítích můžeme mít přímo firemní profil, přičemž jestliže chcete dosahovat dobrých čísel, tak je potřeba se mu neustále věnovat, komunikovat s lidmi a pravidelně přidávat příspěvky.
Počítejte s tím, že nasbírat větší počet odběratelů nějakou dobu trvá, takže je zapotřebí ve své snaze vytrvat. Pokud chcete, aby třeba příspěvek novým produktem vidělo více lidí, tak si můžete zaplatit jeho propagaci. Sociální sítě mají dobré algoritmy k doporučování reklam, aby vydělal její majitel a vy jste byli spokojeni, protože cílí na potřebnou skupinu lidé, a proto zde můžeme dosáhnout dobré efektivity.
Webové stránky
Mezi nejčastější způsob, díky kterému se firmy na internetu prezentují patří jsou vlastní firemní stránky. Jako první byste měli zhodnotit, na jaké úrovni jsou ty Vaše a jestli by se na nich dalo něco zlepšit. Pokud jsou dobře propracované, ale nemají úplně návštěvnost, jakou byste si představovali, tak můžete sáhnout po Optimalizaci pro vyhledávače Brno, přičemž díky ní se posune Váš web do předních příček ve vyhledávání. Přeci jen když něco hledáme, tak klikáme na weby umístěny nejvýše.
Jestliže chcete mít výsledky viditelné za krátkou dobu a nevadí Vám, že po vypnutí reklamy čísla klesnou, tak je pro Vás vhodná PPC reklama Brno. Jistě už jste o ní slyšeli, protože je to velmi často využívaný druh. Společnost ji může zacílit klidně na lidi v Brně, takže pokud zde má sídlo Vaše firma a zákazníci jsou převážně z této oblasti, tak je to rozhodně výhodná varianta, protože kdyby reklamu viděl třeba někdo z Prahy, tak by pravděpodobně tak daleko necestoval.